miercuri, 29 februarie 2012

"Regele Leu" sau copilaria din fiecare om in parte

                                          Simba, luand parte la "cercul vietii"

Am ales sa scriu despre "The Lion King" pentru ca imi amintisem din nou zilele trecute despre prima experienta avuta in urma vizionarii acestei superbe animatii. Aveam sapte ani si plangeam in hohote la moartea lui Mufasa si nu numai. Astazi, "The Lion King" este un film despre care toata lumea stie, l-a vazut, sau macar auzit si au indragit minunatele personaje.
Realizat in anul 1994 (dupa "Frumoasa si Bestia" si "Alladin"), "Regele Leu" vi s-ar putea parea oarecum datat, avand in vedere noile productii Pixar, realizate de asemenea superb pe calculator. Insa "Regele Leu" e o animatie de tip "old school", cu personaje, imaginatie, peisaje, si mai presus de toate, o coloana sonora exceptionala ajutata de Hans Zimmer si de melodii deja infinit cunoscute precum "Can You Feel the Love Tonight" de Elton John. Adunati toate acestea si veti lua parte la un adevarat recital, cea mai mare capodopera marca Disney, in opinia mea. Nu are rost sa fac un sinopsis al filmului, fiind la urma urmei un film cu o poveste relativ simpla, iar pentru acei putini dintre voi care nu ati vazut filmul, mi-ar fi frica sa nu detaliez prea mult.
Recent, filmul a beneficiat de o noua lansare in cinematografe, adaptat la tehnologia 3D. Regret din suflet ca nu am fost sa-l vad, si o sa-mi amintesc asta de fiecare data cand o sa mai vizionez filmul si voi vedea scena colosala de inceput cu "Circle of Life".
Asadar, daca printr-o minune inca nu ati vazut filmul, puneti mana sa-l vedeti fara prejudecati. Este un film pe care orice om cu suflet in el ar trebui sa-l vada. Vizionare placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu